Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Wednesday, March 23, 2011

aku nak ko tahu....

Aku nak ko tahu,ko bukan saper-saper bagi aku, aku hanya anggap ko cam bullshit. Aku post entry nie, sebab aku nak ko tahu, apa yang aku rasa., apa yang aku pendam selama nie. Semalam buat aku tertanya-tanya naper ko nak add FB aku? aper hal??? Ha??? apa yang ada dalam kepala otak ko skang???even bukan ko or betina ko yg add,aku peduli apa!what should i care about u!aper hal ko nak tahu lg pasal aku, lepas ko tinggalkan aku? ha?


kepale otak ko letak kat lutut ehy??

7 tahun aku dengan ko, tapi disebabkan betina yang x tahu asal usul tu, ko tinggalkan aku, tiap kali aku tanya sebab,ko diam, ko tetap je diam,sampai satu tahap kesabaran aku,aku tengking ko, baru ko nak bagi tahu, yang ko da x sukakan aku.What the BULLSHIT answer la wey..

7 tahun wei aku ngan ko!

Aku tahu aku x cantik, x cute, x seksi cam pompuan yang ko nak,tapi asal selama 7 tahun ko leh ngadap muka aku yang hudoh nie??? apesal??? kenaper selama 7 tahun ko leh tahan??? kenaper ko still nak kat aku sedangkan ko da berskandal-mendal ngan betina tu???? ayat ko "cuma nak main-main je ngan betina tuh"STUPID ANSWER la wei!

Pernah ke ko tahu,selama 7 tahun aku ngan ko,ader orang nak rampas aku dr ko??? pernah ko tahu??? x kan,sebab aku nak jaga hati ko,sebab aku nie setia gile babi ngan ko,time tu aku leh tinggalkan ko sekelip mata jer,tapi ader aku kecewakan ko???? x kan,tapi aku kecewakan die,
dan pernah ker ko tahu,orang yang aku kecewakan tu, wat keje bodoh sebab aku,arwah sbb aku,semuanya sbb ko!,sebab kesetiaan aku pada ko!

dan kat sini jugak aku nak ko tahu,perkataan maaf x kan pernah terlintas dari hati, fikiran, bahkan dari bibir aku untuk ko dan betina ko! setelah apa yg ko da buat pada aku,pada family aku

.......dan pernah ke ko tahu,ko memang setan bila

dulu pipi aku ni ko belai-belai,tapi lepas ko jumpa ngan betina tu,pipi aku nie ko tampar-tampar,
cukupla parut yg ko tinggal kt dlm hati nie,ko seliuhkan lutut aku,ko buat aku cam org gile berbulan-bulan.

......so perkataan maaf tu x akan pernah wujud untuk ko!

dan sekarang aku nak ko tahu,aku da cukup BAHAGIA ngan pakcik aku.
sebab die,aku mampu tersenyum lagi,sebab die aku bersemangat tuk hidup,
dan sbb die jugak,aku terus lupakan ko sampai bila-bila!


PAKCIK

dan aku nak ko tahu,
AKU SEDANG MENJALANI HIDUP BAHAGIA TANPA PENIPUAN
BERSAMA MOHD AZMI BIN MOHD AKIL!

4 pengintip komen:

Ku Bersyukur pada Mu said...

entry untuk aku ngan arip xde ke???

Sweet Little Gurl said...

ko saper???? perlu ker???

Ku Bersyukur pada Mu said...

ain ler...mkwe arip..xkn ngan aku pon ko nak mrh,linie...

Sweet Little Gurl said...

ader tulis perkataan marah ke kt situ cik adik manis.......

Post a Comment