Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Thursday, March 3, 2011

Last minute ke Cameron

....sebenarnyer aku ngan pakcik balik lipis ari jumaat..
pastu masa on d way blik tu...
sembang2 kosong r.. aku ckp ar.. kan best kla kt g jln2 kt cameron ker..
pastu pakcik trus ckp.. "jom ar sok pagi2 kt g..."
hoooOOOOOyeeeeahhh....huhuhuhu...


sok paginyer...aku ngan exited giler  bagun pagi.... berciap-ciap ar nak kuar ke rumah pakcik....
pastu leh plak...mak aku cakap nak ikut...uiks... abis la x leh dating ar..
huhuhuhu...
pastu aku ckp ar... kete penuh ler..huhuhu... (tipu sunat jer)
sblum mak aku ckp banyak...
aku pun blah...trus ke umh pakcik...
sampai jer kat umh pakcik...ktorang terus gerak...
pakcik ckp mak die pun nak ikut... and.. die pun ckp kete penuh... huhuhu
leh plak kebetulan..

klau la betul dorang memang nak ikut... ish... x dpt bayangkan...
mesti ktorang jd anak yg baek... duk pun sopan2 jekkan....
hehehehehe..

tapi...memang best ar g merayap ngan pakcik kat cameron tuh...
jalan2 sampai skit pinggang... walaupun g balik hari...
tapi memang SYOOOOOOOKKKKK ooooo..

k la... kat sini ader beberape keping gambor ktorang sedang merayap kat Cameron Highlands tuh...

layan jer la.......





0 pengintip komen:

Post a Comment