Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Sunday, July 3, 2011

How we fall in love .....ngeeee ^_^

ish..ish
malu plak nak citer...
hehehehehe


semalam aku duk gayut ngan pakcik sampai 3jam..
sejam pertama...citer pasal business kitorang..
sejak akhir2 nie..cite business jer yg kitorang sembang...

lagi 2 jam tu..kitorang sembang pasal kitorang la...
hehehehehe
semalam tah macam mane
pakcik terluah
camner  first time die tgk aku..

(sekadar gambar hiasan)

tetiba die cakap cam gini...
"sebenarnyer pakcik da ushar makcik lama da..
dari tahun 2008.... masa family day kt tempat keje pakcik"

 (sekadar gambar hiasan)

"masa tuh makcik ngan setan tu...pakcik tgk jer makcik dr jauh...
makcik duk diam jer kt kerusi makcik...comelnyer budak tu"

yer la tu pakcik...comel tang mana la...hahahahaha

"pastu..pakcik tanya member pakcik... saper tuh?...member pakcik ckp..
tu la awek R**Y"
 

"pakcik usha jer la makcik dr jauh"

"pakcik selalu tgk makcik antar setan tu kt umah die...pas antar je balik...
naik kete gen 2 birukan.."

"dah lama la pakcik ushar makcik"

makcik memang x perasan la pakcik masa family day tu...
mana kenal sesaper pun kt situ..

pastu aku pun tanya la pakcik...
"naper pakcik x adjust jer makcik"

pakcik cakap "pakcik bukan perampas."

terkezut gak la ngan luahan pakcik nie...

aku pun bg tahu pakcik...
"sebenarnyer makcik pun dah lama kenal pakcik..tapi sekadar
kenal nama...tp x tahu la plak tuannyer camner...
sebab sebelum nie.. setan tu ader gak citer pasal pakcik...
budak kat tempat keje lama makcik pun ader gak citer pasal pakcik...
dorang selalu sebut la pasal Mie Lepeh...tp makcik x tahu la plak saper.."

x sangka la plak kebetulan..... 
kitorang ditakdirkan berjumpa
hujung tahun 2010..
dalam keadaan aku tgh bersedih...

hmmm..camtula kisahnyer....^_^


2 pengintip komen:

piko said...

aduh.. rugi tak masuk contest ritu.. dramatic betol..:)

Sweet Little Gurl said...

hehehe..baru tahu semalam la cik pika..kla x nak masuk gak...hehehe...menang ke haritu?

Post a Comment