Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Tuesday, July 19, 2011

Model x cukup inci....ngeee,,,,

hey..hey
x mo gelak-gelak...
hehehehehehehehe...

nak gelak...meh gelak ngan aku skali..
huhuhuhuhuhu...

wah....
layak ker aku yang cikenet nie nak jd model...
hahahahahaha
memang x tak la kan...

tapi kla aku kater aku da jd model korang cayer tak...???
ngeeeeeee...
huhuhuhuhhu...

mesti x cayer kan...
kan...
kan...

ala...tau da...
korang mesti x cayer kan...
xper la...nak wat camner...
meh je la layan gambor-gambor kat bawah nie...

gambor-gambor nie bertarikh
17 / 07 / 11

k...meh jer layan...
hukhukhuk....




k..k...
dah...dah..jangan tgk da..
hahahahaha,,,
nie la model cikenet...

jurugambar kate kene amik gambor dr paras pinggang
ke atas jer...
baru la nampak tinggi...ngeeee,,,,

korang layan jer la entry nie...

opsss... da kul 9 lebey...
aku cau dulu...mau mandi...
kul 10pm jap lagi ader meeting ngan
Mr.Apek

orait gengs...cau dulu...
balik kang aku post entry baru..

adiossssa.....

3 pengintip komen:

piko said...

comelnyee...!.. hehe.. agak2 bila boleh sign contract p photoshoot neyh.. :D

makcikpakcik design house said...

hehehe...mana ader comel..hudoh jer tu..huhuhu...

azlina_muhammad said...

comel....;)

Post a Comment