Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Wednesday, August 17, 2011

Angin Gila Bawa Aku Ke Mari (part-2)


comei betul baby kat atas nie terkejutkan.

Entry ni sambungan dari entry Angin Gila Bawa Aku Ke Mari (part-1)

seperti yang korang da baca kat entry sebelum nie,aku wat keje gile pergi menjengah sang kekasih yang berada di Pahang.

ok guys, sambungan dari entry lepas tu, aku nak cite kat mana kitorang berbuka puasa bersama-sama.
kitorang berbuka di Restoran Dapur Kita. Makanan kat sini memang terBAEK la, harga pun berpatutan la jugak. Lokasi restoran nie terletak di Bentong Pahang, tepi jalan menghala ke Karak, kalau x silap aku la.

Mari melihat beberapa keping gambar yang sempat aku rakamkan.





Nie la lokasi tempat kami berbuka puasa. Makanan yang paling syok kat sini, sudah pastila kerang bakar,perghhhh sedapnyer.

Selesai berbuka puasa, angin gile membawa kami ke KL untuk bershopping sakan membeli kelengkapan untuk berHARI RAYA nanti, kat sini pun da kopak da duit., tapi memang seronok.

Entah macam mana, plan sebenarnye mahu bersahur di KL sahaja, tapi angin gile telah membawa kami kembali ke Pahang. Kami bersahur di BUKIT TINGGI.

Walaupun Pakcik sedikit bengang, kerana melihat ader makhluk perosak yang berada di situ, tapi kami teruskan juga bersahur bersama-sama.

Selesai bersahur, aku menghantar pakcik ke rumah beliau, dan aku terus drive ke KL, kerana pagi itu ader urusan lagi di KL, dengan mata yang sangat mengantuk terpaksa juga aku lalui hari yang sangat memenatkan.

2 pengintip komen:

saya_arief said...

kerang bakar best wooo.
:D

Sweet Little Gurl said...

memang beat woooo... makan berkilo-kilo pon sedap... ^_^

Post a Comment