Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Monday, August 8, 2011

Saye BOSS Saya la Kuli..... adeh...


Penatnyer la.... adoi...
mata da cam  mate panda
tak cukup tido..
adeh...penatnyer..


nie la masalahnyer bile aku BOSS aku la Kuli..
semua keje aku nak kene wat...
walaupun ader beberapa org yang handle..
Jumpa Client aku, Designer pun aku... Boss pun aku..
huhuhuhu
maklumla...company baru buka..
baru nak menapak..

tapi dua tiga minggu nie
aku dpt penyakit malas...
malas semalas malas nyer..
haih.. x tahu la.. apa kene ngan aku nie..

job x pernah berhenti...makin hari makin berlambak
minggu nie ader jer yang nak cepat...
haish...Lynie...Lynie... apa la nak jadi nie...

korang tolong bagi semangat cikit kat aku nie..
hehehehe bagi aku rajin banyak cikit...

pada yang x tahu.. aku baru buka company Printing & Advertising...
korang nak tempah Kad Kawen ke..Bunting & Banner... or macam-macam lagi
boley la tempah ngan aku..hehehehe...harga memang berpatutan la..

Feel free la to visit our Blog ehy...

korang klik  kat bawah nie eh...meh..meh support...

http://makcikpakcikdesignhouse.blogspot.com/

nie la nama company aku..


jenguk-jenguk la korang ye...aku nak membute da..

Gud nite semua ^_^

6 pengintip komen:

SyuE said...

oledi follow u adeq manis. ;) got it from kelab blogger. ;) do follw me back. ;p

Sweet Little Gurl said...

baek cik adik yg sweet.. i will follow u... ^_^

cik mot said...

dah follow back.. tq tau.. rjn2 la jengok blog cik mot.. bydaway nice blog..:)

Sweet Little Gurl said...

hai... thanks follow me..blog u pun sweet jek..

fa said...

comel je gambar baby tu.. hehe.. ^^

Sweet Little Gurl said...

baby semua comeikan...geram.....hehehe ^_^

Post a Comment