Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Monday, December 5, 2011

Penat

Perasaan dan minda aku tengah penat,penat melayan kerenah manusia, terkandang sukar untuk aku fahami. Macam-macam jenis manusia yang boley buat kite penat untuk berfikir dan berhenti untuk memikirkan mereka.

Minggu nie aku tersangat la penat, penat untuk memikirkan idea-idea., Alhammdullillah bulan 12 nie penuh dengan rezeki., tak putus-putus orang oder kad kawen, corporate design dan macam-macam la, yang boleh membuatkan otak aku penat berfikir., tapi rezeki tu datang dari Allah S.W.T., syukur., harus buat yang terbaik untuk memuaskan hati semua orang. Minggu nie je., aku dapat job dari Universiti Islam Antarabangsa Uiam ., dan malam tadi dapat call tuk buat job UMNO plak.,still dalam perbincangan, harap-harap job tersebut dapat pada company aku.. job-job nie perlu mengeluarkan modal yang agak besar gak.,hope bley la aku handle.

Minggu ni gak aku tersangat penat nak melayan Friends request kat FB aku tu, ader jer yang cuba mennge "ADD".,tolong la letak muka asli kat pic profile tu., kalau da letak muka macam-macam ruper, dah sah-sah aku tak approve., Aku penat gak nak melayan sorang hamba Allah nie., da berkali-kali beliau add aku, dan berkali-kali jugak la aku ignore., penat ko tahu tak? ko tak penat ker? aku tak approve sebab aku tahu tu adalah fake FB. Kalau semata-mata nak tengok FB aku tuk tengok aku ngan Pakcik aku gaduh., maaf, tak akan jumpa., sebab kami sedang meniti hari-hari bahagia.

Penat aku menaip entry nie., hari suda malam., sesi bergayut semakin tiba., cau dulu la.

2 pengintip komen:

piko said...

kak.. sy datang nk mintak kerja nie.. hehehe.. sabo eh.. orang ketiga memang tak ketentuan hala sikit..:D

Lynie Yusoff said...

boley cik piko... ngah cr org nak audit akaun company., boley tak? nt sis Lynie and bro Azmi banje makan and bg duit poket ckit.,,, ini serius (nyayi cam wonderpets) ^_^v

Post a Comment