Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Tuesday, February 14, 2012

Wahai sang hati

Redha...

Aku tak tahu nak mulakan entry nie dengan ayat macam mana, aku tak pasti entry nie boley fahamkan die apa yang aku rasa saat nie. Baiklah, aku mulakan entry nie dengan perkataan redha.
Aku redha dengan apa sahaja yang berlaku dalam hidup aku, aku percaya pada Qada dan Qadar. Aku percaya Allah sentiasa berikan yang terbaik untuk aku.

Wahai sang hati yang diambil,

Tolong fahami perasaan aku, tolong fahami apa yang aku pernah lalui, tolong fahami kenapa aku bersikap begitu, tolong fahami setiap keputusan aku, dan tolong fahami perasaan hatiku.
Di saat hati sedang berbunga-bunga, kenapa perlu datang masa lalu., kenapa? kenapa perlu dikeluarkan statment yang boley menyakitkan hatiku.

I don't care.,kamu pernah menjadi adik angkat or what so ever..but why? when u get married.,u tell me, everything about u n sang hatiku? ya.. kamu berjaya membuat hatiku sakit., dan terima kasih untuk itu.

Wahai sang hati yang diambil,

Aku sudah penat, penat dengan perasaan ragu-ragu, penat dengan luahan hatiku kepada mu,yang kamu mungkin untuk cuba fahami,tapi percayalah, perasaan aku tak mungkin berubah, selagi kamu menjaga hatiku.

Wahai sang hati yang diambil,

Sekarang aku sudah redha, aku tidak meletakkan sebarang harapan, aku hanya menanti saat itu.,

2 pengintip komen:

nasha adlina said...

dugaan, biasalaah kakak comel. sabar and jangan fed up untuk terus cuba dapatkan tempat di muka bumi Allah ini ye.

:D

Lynie Yusoff said...

thanks adik manis

Post a Comment