Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Wednesday, March 7, 2012

hurmmm

hurmm tak tahu nak letak title ape..

hurmm.., da dua malam aku mimpi orang sama, orang yang tak pernah aku kenal, tak pernah aku jumpa, tak pernah aku tengok gambarnye., tapi tersangat pelik, sebab beliau muncul dalam mimpi aku, dua malam berturut-turut.

aku tanyakan pada pakcik, aku terangkan bagaimana rupanye, ciri-cirinya..betul tak orangnyer yang aku mimpi tu., Pakcik katakan betul.

Pakcik pelik, sebab die tak pernah tunjukkan gambar pun pada aku. Tapi aku boley dapat mimpi yang macam tu.

Hurmm., aku mimpi arwah ayah pakcik, da dua malam da,.aku pun pelik nape boley mimpi macam tu, pakcik lagi la pelik.

Hurmm semoga semuanya baik-baiik., Semoga arwah ayah pakcik ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Al-fatihah.

3 pengintip komen:

piko said...

al-fatihah.. semoga ada hikmah disebaliknya kan..:').. amin..

Lynie Yusoff said...

harap ader hikmah di sebalik mimpi nie., amin

Khairul Asrol said...

hmm .. kadang2 bila kita rindukan seseorang mmg sampai mimpi kann .. al fatihah
Meh join Contest "Remaja & Cinta"

Post a Comment