Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Friday, June 8, 2012

Gara-gara mimpi Safee Sali


*erk., nape wat muka camtuh..huhuhuhu

8 Jun 2012 , Pukul 3.45 pagi semalam, aku terkejut  lalu terbangun. Sedap-sedap tengah tido, boleh terjaga gara-gara mimpikan Safee Sali. Erk.. ape kejadahnye dia boleh masuk dalam mimpi aku., terus susah nak tido balik,. sumpah aku tak minat langsung ngan die, nie mesti gara-gara aku tengok rancangan 9 soalan kat tv 9 sebelum aku tido. dah dia masuk dalam mimpi aku.

Perkara pertama yang aku buat lepas aku terjaga adalah tengok hp. ermmm ada msg dr pakcik.

Pakcik aka  Mie Seven aka Azmi Akil


" Hai org d sn wt pe 2? " (kul 1.25 a.m)


aku reply " Hai..sori td tdo, ni t'jage" (kul 3.57a.m)


lalu aku ceritakan, macam mana aku boley terjaga,.kata aku :


"nak suh Azmi Akil yang masuk mimpi tp safee sali plak yang datang"

kata pakcik  "la yeke, td da cuba nak masuk tp x berjaya kene pukul ngan sapi gemuk 2"


hahahahahahahaha tergelak aku baca msg pakcik ni, bley plak wat lawak pagi-pagi buta.

so malam tadi aku duk layan game Malaysia vs Singapore., nampak muka Safee Sali aku leh sengih sorang-sorang, sebab teringat msg pakcik antar semalam..huhuhuhu...

Hummm game malam nie nampak terbaik, tapi dah nak abis boley plak seri last-last minit, gara-gara ref yang sengal lagi hampeh. Geram tul tengok. arghh malas la nak pikir...layan Euro jom....

0 pengintip komen:

Post a Comment