Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Monday, June 11, 2012

Untuk si kaki Bangku

Entry nie aku buat untuk korang-korang yang kaki bangku cam aku, tapi still minat gile bola sepak. Ye la, mesti la kiter kaki bangkukan., kiter kan pompuan,huhuhu, mesti la tak pandai main bola., tapi still minatkan. So, sekarang ni tengah hot dengan game EURO 2012, lagi la menggilakan, tak tido nak tunggu team kite main. hah korang minat team mana?

Seperti entry aku yang lelama kat dlm entry football tuh, mesti dah boleh agak aku suka team mana kan kan kan.., kalau tak tahu, meh baca sini. <<<<< klik sini untuk membaca.

So kat sini aku sertakan Schedule EURO 2012. hah tengok la kat bawah nie.



2 pengintip komen:

ahmoi_chanteq said...

GERMANY! GERMANY! =]=]=]

Lynie Yusoff said...

kiter BELANDA BELANDA., kite tengok sape yg menang ye,.hehehe

Post a Comment