Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Wednesday, October 9, 2013

Nape mimpi die?

Hola hola...

Lama sungguh aku bertapa!

Tadaaaa..tetiba plak muncul hari nie dengan tajuk entry yang suspen.erk!
Malam semalam entah kenapa tetiba aku mimpi budak sekolah aku.


Mimpi tu cam gini :

Aku ngan budak sekolah aku tu berjumpa, (tapi aku tak tahu kat mana tempat dalam mimpi aku tu.)
Perasaan tu cam dah lama sangat tak jumpa., yang aku peliknye.. bila kitorang berjumpa, siap aku ngan die nangis-nangis lagi., cam sedih sangat la gayenye...

Tetiba bunyi.........


MAAAAAAAKKKKKCIIIKKKKK BANGGGUUUUNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


(jerit pakcik)


Aku ngan gelabah nye terus bangun, haih penat! mimpi tak abis lagi la pakcik!..aiyooyoo.. Aku ade cerita mimpi ni dekat pakcik., pakcik cakap aku ni selalu mimipi yang pelik-pelik... Haritu mimpi Rosyam Nor la., pergi bercuti ke Old Trafford la. Sejak dua menjak nie, aku duk mimpi pelik-pelik je la. Haih!




- orang yang aku mimpi tu adalah Shiedah Mohd, entah kenapa ko masuk dalam mimpi aku.Maybe dah lama tak tengok kot.
 hehehe.


* p/s : tak sabar nak makan nasi minyak geng Busuk!

0 pengintip komen:

Post a Comment