Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Monday, January 10, 2011

Bile Idea Lariiiiiiiiiiiiii.......

pening...pening..pening......
design berlambak-lambak nak kene buat..
tp time nie la pale otak aku duk blur.. hurghh... 
bengangnyer......
tetiba x jd creative.. camner nie... nak kene submit ... ptg kang clien da nak tgk..
wawawawawa......adoyai... hr2 keje aku duk melayan fb jer....ingatkan leh dpt idea...
tp hampeh...


kan best keje x yah pakai otak... pakai tenaga je lg senang kot...
fuhhhhh..camner nak buat nie.. hadap je r...
harap pas launch kang idea dtg mencurah-curah..
cayok...cayok......

Friday, January 7, 2011

bola bola bola !!!!

Stadium Bukit Jalil - Malaysia vs Indonesia
Aku sampai kt bukit jalil pun da dekat kul 1..
hope ticket still ader la...exited giler nak g tgk..
tp hari tu aku bley lak 'terpakai baju warna MERAH..
lupa yg Malaysia vs Indon...ingatkan vs MANCHESTER UNITED..
wahahahaaha.... sampai2 je kt kaunter ticket tu... nasib baik la ader..
ticket harga RM 30..apalagi....beli la cepat....
fuhhhh... tiket da setel.... skang kene g cari jersi MALAYSIA la...
cepat nak tukar baju... budak2 INDON duk ushar je...aku duk pakai bj merah...
kul 4 da masuk stadiumm..tu pun da ramai giler org..
tp syok r masuk awl...leh pilh tempat baek punyer,....
lama giler tunggu dlm tu...ngan panas nyer..
adoyai.... tahan je r....
time game start...syok giler....abis tenaga duk JEEEERITTTTT jee...
kuar2 stadium x dek suara da... huhuhu..best best..
x pernah g tgk final...memang syok... lain kali...kene g lagi...





Thursday, January 6, 2011

Doa Untukmu

Dengan nama Allah yang
Maha Peng
asih lagi Maha Penyayang

Ya Allah
Seandainya telah Engkau catatkan
die milikku tercipta buatku
satukanlah hatinya dengan
hatiku.....
Titipkanlah kebahagian
antara kami
agar kemesraan itu abadi

Ya Allah
Ya Tuhanku yang maha
mengasihani
seringkanlah kami melayari
hidup ini
ketepian yang sejahtera dan abadi
maka jodohkanlah kami..

Tetapi Ya Allah
seandainya telah Engkau
takdirkan
dia bukan milikku
bawalah dia jauh daripada
pandanganku
luputkanlah dia dari
ingatanku
dan periharalah aku dari
kekecewaan....

Ya Allah Ya Tuhanku yang
ma
ha mengerti
berikanlah aku kekuatan
menolak bayangannya jauh
ke dada langit
hilang bersama senja yang merah
agarku sentiasa tenang
walaupun tanpa bersama
dengannya....

Ya Allah yang tercinta
pasrahkanlah aku dengan
takdirmu
sesungguh
nya apa yang
telah engkau takdirkan
adalah yang terbaik
untukku....
Sesungguhnya Engkau maha
mengetahui
segala yang terbaik buat
hambamu ini....

Ya Allah
cukuplah Engkau sahaja
yang menjadi pemeliharaku
di dunia dan akhirat
dengarkanlah rintihan
daripada hambamu yang daif ini
jangan engkau biarkan aku
sendirian
di dunia ini mahupun di
akhirat....

Ya Allah
berikanlah kami kebahagian
di dunia dan akhirat
dan periharalah kami dari
azab api neraka..

.
..
...amin