Followers

Sunday, July 17, 2011

Dear Silent Reader.....

Dear Silent Reader
Dah lama aku perhatikan blog aku...
banyak silent reader sebenarnyer yang singgah dlm blog aku nie...
aku x mengharapkan pun blog aku di baca oleh sesiapa..
sebab tu blog aku nie aku x letakkan button FOLLOW..
tapi aku ucapkan terima kasih..
kerana sudi singgah di blog aku, dan korang luangkan sedikit 
 masa korang tuk membaca
entry-entry aku nie,,,
THANKS DEAR SILENT READER

Dear Silent Reader
hari nie aku nak share ngan korang 
statistik Silent Reader yang datang
menjeguk blog aku yang hudoh nie..
sile perhatikan gambor di bawah...

11 hb until 16 julai 2011

4 hb until 10 Julai 2011

23 Jun until 10 Julai 2011

Dear Silent Reader
Mekasih kerana sudi singgah di blog nie..
Mekasih gak kepada seorang silent reader yang sentiasa menyibuk
di tepi blog nie...dan menaikkan lagi rating view blog nie...
thanks  ^____^

No comments:

Post a Comment