Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Thursday, August 18, 2011

Nak Kasut Raya yang nie Boley?

hey, korang-korang, da shopping kasut raya tak?
kalau belum meh tengok koleksi-koleksi kasut yang sangat menarik ni.
korang pilih la ye, yang mana satu berkenan di hati tu, hehehe.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kasut untuk si JEJAKA








Ha, camner wahai jejaka semua? ader yang berkenan di hati tak? hehehehe, mari kita tengok pulak koleksi-koleksi kasut tuk si gadis.






Ha, si gadis, ader yang berkenan jugak ker? try la pakai masa raya nanti. sure meletop!

9 pengintip komen:

SyuE said...

cam berminat yg last sekali. ada payung! comel!! hehe. tp kene singkatkan kain kalau pakai bj krg, sebab nanti takot tertarik. kiki.

Sweet Little Gurl said...

hehehehe kelakar awk punye komen.. musim-musim hujan elok pakai kasut yg ader payung tu.. x la basah nanti kasut raya tu...hihihihihi

NurEqa said...

unik nye kasut2 raya ni . hihihi .

Sweet Little Gurl said...

hihi...pilih-pilih. ^__________^

Akito Boron said...

aku nk pakai kasut crocs HIJAU tU. takdelah budak2 mintak duit raye kat aku :D

Sweet Little Gurl said...

bagus...pilihan yang tepat tu...huhuhuhu ^_^

azlina_muhammad said...

hihi....comel nye..kalau pakai yang ikan tu nanti kene gigit ngan kucing...kihkih...

Anonymous said...

nak oder blh

Sweet Little Gurl said...

Azlina, kalau takut kene gigit ngan kucing, pakai hill yg lastik tu... hehehehe selamat nak g beraya nanti

Post a Comment