Followers

Thursday, January 10, 2013

GOLD COAST MORIB

Aceh..tajuk tak leh blah.

Orait, 2 Jan 2013,kami berangkat ke bulan. ala bulan tu dekat je pun.. kami singgah semalaman.
Bulan yang aku maksudkan adalah di GOLD COAST...... bukan GOLD COAST AUSTRALIA tapi GOLD COAST MORIB yek..huhuhuhu.

Perjalanan yang mengambil masa 45 minit dari KL, kalau tak silap aku la. GOLD COAST MORIB nie terletak di BANTING SELANGOR.

Pagi 2 Jan 2013, kami pack barang-barang, dan terus gerak ke Banting.

Nie barang yang kami bawa,


Menuju ke bulan

Actually aku da booking bilik 2 minggu awal sebelum kami berangkat. Nasib la kawan serumah bagi tahu, yang Gold Coast ader bagi voucher untuk bilik STUDIO SUITE with JACUZZI  yang berharga RM664 untuk 1 malam.  Pakej yang dorang bagi adalah 2 tiket untuk taman tema , dinner dan breakfast.



Voucher kami

Yang bestnye, kami dapat 70% diskaun okay dari harga RM664 tu.. korang kire la sendiri brape je yang kitroang kene bayar,, memang berbaloi.

Pakcik sedang berposing.

Bilik yang cantik, bersih dan boleh terus nampak ke toilet dan jacuzzi.. memang terbaik tempatnya. 

Aktiviti kitorang, dari kat umah sampai ke tempat bercuti, nasib la dua-dua hantu game!


Kitorang pergi kejap je kat theme park ., oleh kerana aku tak pandai  berenang, so aku tak berapa berkenan duk lelama.


meh layan gambor bawah nie..



Pakcik (inai masih merah la)

Walaupun hanya singgah 1 malam je kat sini, tapi tempat die memang best, lagi-lagi kalau bawa budak kecik, mesti dorang happy. 



p/s : tengah mencari bulan-bulan yang cantik untuk di singgah!





No comments:

Post a Comment