Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Thursday, November 21, 2013

Saman Tetap Saman !!!

Susulan kekecohan yang berlaku di Villa Nabila,  yang pernah aku kongsikan bebarapa hari lalu di entry  MISTERI VILLA NABILA . Satu Malaysia kecoh pasal kisah nie. Haih ... Rupa-rupanya budak yang hilang tu di sorok oleh makwenya. Satu Malaysia kene Troll.. aiyo..yo.. apa jadahnya semua nie..  Kesian hantu Nabila kene fitnah.. adeh!



p/s : buang masa aku je amik tahu!

2 pengintip komen:

Aefa Aerisya said...

haha.. ok ni lawak.. ingtkan sape yg nak saman~ sy sokong hantu nabila.. :D

Lynie Yusoff said...

Sy pon sokong hantu nabila... SAMAN SAMAN.... hehehehe

Post a Comment