Aku menulis mengikut gerak minda dan hati, mentafsir kehidupan yang aku lalui sepanjang hari, setiap detik berlalu mengingatkan aku tentang sesuatu, lalu di luahkan di sini, tanpa perlu menekan diri. Kamo sang pengintip perlu hormati, terima apa adanya yang tertulis disini.

Pengintip Berdaftar

Monday, November 11, 2013

Taring Haloba

Aku diam, bukan tanda setuju dengan apa yang diperkatakan,
Didepan kau perkatakan tentang dia,dibelakang, aku pula yang diperkatakan,
Eh! kau punya bermuka-muka macam sampah tak boleh dilupuskan,

Aku hanya mampu berdiri longlai,
Tuturkata yang kau keluarkan berbau  busuk seakan bangkai,
Didepan kau ketawakan, dibelakang kau siat-siat menjadi lunyai,

Aku senyum,
seakan faham,

Mungkin,
Cara ini yang kau mainkan.

-Lynie Yusoff-

5 pengintip komen:

Liza Licha said...

mendalam maksud ayat tu :) singgah sini ye dear

~emi~ said...

Hai :)

Lynie Yusoff said...

hai emi..thanks singgah sini ^_^v

adibah Sukor said...

Hi, I'm new blogger, done follow you, hope follow back.. :)

Lynie Yusoff said...

Thanks adibah ^_^v

Post a Comment